Livet i Gula Villan

Om stort och smått, allvar och lek, skratt och tårar, i det gula huset på höjden.

Blää

Publicerad 2013-11-23 15:03:02 i Allmänt,

Trist dag i dag, så mycket som går emot en. Huvudet fullt av frågor utan svar och ingen att ventilera med. Inget svar på ett mejl, tror personen i fråga fått höra saker om beslut jag tagit som gör att hon dissar mig. Paranoid? Eller sant? Jobbigt är det. Kanske får jag lägga ner min livsdröm som förra året äntligen gick i uppfyllelse. Vad fan är det här? Jag sitter och pratar med en blogg ...

Kommentarer

Postat av: Yamina

Publicerad 2013-11-25 12:12:24

<3 kram från mig <3 tråkigt med jobbiga saker, finns här om det är något <3 puss kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny och bor i ett gult hus med min man och våra franska bulldoggar. Våra tre barn har lämnat boet men kommer tillbaka för lite mat och kärlek då och då. Jag skriver om livet i gula villan, om våra hundar och om de små valpar som ibland kommer till världen i gula villan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela